czwartek, 19 marca 2015

FABRYKA ŚWIEC LIGHT

FABRYKA ŚWIEC LIGHT

Kochani......
 Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o wielkim zapachowym szaleństwie ,które zakupiłam w hurtowni świec ,naszych POLSKICH świec a dokładnie TU
I zaczęło się ,,,,,,,,,,,,,,,ponieważ ja jestem szalona kobitka nie mogłam wytrzymać ,aby nie wyprubować, więc odpaliłam i jarałam się zapachem, który unosi się po całym mieszkaniu ,coś niesamowitego przeniosło mnie w inny świat, cieplejszy pojawiło się już lato w wyobrażni,powróciły wspomnienia bardzo miłe i chęć zapalenia wielkiego ogniska ahhh a za oknem deszczowa brzydka pogoda,w mgnieniu oka klimat się u mnie ocieplił .Jestem bardzo mile zaskoczona,że świece są naprawdę wyjątkowe i tanie.Zrobiłam pierwsze zamówienie ,ale już wiem nie będzie ono odstatnie.Jeśli chcecie być na bieżąco co się dzieje w fabryce zapraszam do polubienia strony na facebooku link TU
Chcesz sobie poprawić samopoczucie przenieść się myślami gdzie indziej ocieplić klimat wnętrza delektować się nutą zapachową???kup sobie świeczkę która z pewnością spełni Twoje oczekiwania.








6 komentarzy:

  1. Ortografia, składnia i interpunkcja.. Popracuj na tym.
    "odstatnie" - to akurat mam nadzieję, że pośpiech?
    Mam wrażenie, że właśnie tak został ten post napisany. :)

    Powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak musze edytować tekst ostatni Hiiii
    dziękuję za cenne rady pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam z zaciekawieniem , fajny opis zrobilas :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.