piątek, 6 marca 2015

MUA

Kolejna recenzja marki MUA,kosmetyki których używam codziennie .Uzależniona? nie ,ale polubiłam je i muszę Wam powiedzieć że doskonale się spisują do dziennego makijażu .

1.Paletka z 12 fajnymi kolorkami ,używam jej codziennie do makijażu ,moje oko wygląda zawsze naturalnie gdyż nie są to cienie napigmentowane jakoś specjalnie , mają w sobie lekkie drobinki ,które połyskują bardzo delikatnie,według mnie na makijaż dzienny ta paletka jest ok ,cena około 22zł
2.Kredka czarna do oczu  Mua -bardzo fajna ,świetnie pracuje się nią na oku ,długo się utrzymuje ,nadaje oku pazura.Jedyna wada to szybko jej ubywa gdyż jest miękka .Plus taki że jest dołączona do nie niej strugaczka ,więc strugamy na bieżąco :)cena ok 6zł


3.Pomadka do ust Mua- hmmm ta jakoś mojego serducha nie skradła ,ponieważ nie utrzymuje się na ustach mogłabym ją zużyć w ciągu dnia jakbym chciała mieć cały czas efekt na ustach ,kolor mi odpowiada i to że nawilża fajnie usta ,po za tym według mnie nic specjalnego  cena ok 6zł

4.Mua Matte Perfect Loose Powder Transulucent -matujący puder transparentny .Miałam co do tego pudru trochę obaw przed zastosowaniem ,ale muszę przyznać ze kolejny który niesamowicie matuje ,bardzo delikatny ,doskonale współgra z moją cerą podkładem wcześniej aplikowanym  ,jedwabisty, doskonale utrwala makijaż i jest świetnym uzupełnieniem całości ,polecam cena ok15zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.