piątek, 6 marca 2015

RIMMEL

Witam,,,
 Dzisiaj chciałabym napisać na temat Podkładu matującego z Rimmel czyli Stay Matte.JA UŻYWAM NUMERKU 103 TRUE IVORY ,podkład w tubce o pojemności 30ml.Moje spostrzeżenia hmm ,jest to podkład matujący nawet bardzo, i tak jest, skóra nawet po paru dobrych godzinach nie błyszczy się ,podkład jest prawie nie widoczny ,doskonale współgra z moją skórą ,jest bardzo gęsty ,wydajny,konsystencja kremowa,produkt utrzymuje się długo ,godny polecenia ,dla mnie odcień za jasny ale nadrabiam brązerem :) cena ok 19zł,


Dajcie znać czy używałyście Go i jak u Was się sprawdza ,buziaki :):)

1 komentarz:

  1. Normalnie szlak mnie trafia ,ponieważ usunęłam sobie 3 posty wcześniejsze i muszę nad nimi pracować od nowa ,gdyż nigdzie nie zapisałąm ahhh

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.