poniedziałek, 12 października 2015

POLSKA ZŁOTA JESIEŃ

POLSKA ZŁOTA JESIEŃ

Witajcie kochani....

Dzisiaj to już pogoda przesadziła ,wstając rano odsłaniam rolety i opad szczeny ,,,,,Samochód cały zasypany śniegiem ,a tysiące białych płatków otuliło wszystko co możliwe.Dzieciaki miały raj,ponieważ puch biały oznacza że niedługo będzie Mikołaja haha.Uśmiałam się dzisiaj strasznie gdyż synek cały dzień mnie wypytywał czy to już za parę dni ,,,Mi ta pogoda nie na rękę,ponieważ jeszcze miałam parę prac na dworze wykonać a śnieg pokrzyżował moje plany.Mam nadzieję że jednak będziemy mieli jeszcze cieplutką Polską a zwłaszcza złotą jesień,bo zima  jak widać nie ma zamiaru zapomnieć o Nas,pozdrawiam Was cieplutko.

2 komentarze:

  1. zdjęcie tak , ale moje kwiaty z pewnością na tym ucierpiały; )

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.