środa, 28 października 2015

Ulubione wody perfumowane z Avon

Ulubione wody perfumowane z Avon


Jestem miłośniczką wód perfumowanych z firmy Avon .Jako konsultantka od około 16lat doskonale znam ich produkty ,przetestowałam większość.Perfumowane wody tej marki są dla mnie obłędne, za niewielkie pieniądze można mieć swój wypasiony zapach .Mam swoich ulubieńców do których wracam ,ale także i nowości które też przypadły mi do gustu .Moja toaletka jest właśnie obszernie wyposażona w zapachy tej firmy.Oczywiście kolorówki też nie brakuje i produktów urodowych .Dzisiaj chce Wam pokazać Wody perfumowane , które skradły me serducho ,do których wracam,które POLECAM  ....

1.WODA PERFUMOWA LITTLE BALCK DRESS
2,WODA PERFUMOWANE TOMORROW 
3,PREMIERE LUXE GOLD BLUSH
4,ULTRA SEXY PINK
5,LUCK

Taki szczał na 5 :)
godne uwagi  ,które się sprawdziły i również cudownie pachną; Treselle ,Percive,incandessance.




  Dajcie znać ,którą wodę lubicie najbardziej ,pozdrawiam Was zapachowo :):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.