sobota, 28 listopada 2015

Krzysztof Gojdz

KSIĄŻKA ZATRZYMAĆ CZAS 

KRZYSZTOFA GOJDZIA

Książka pt,,ZATRZYMAĆ CZAS''wysłana od Krzysztofa z autografem i wpisem SEKRETY MEDYCYNY ESTETYCZNEJ.Kochani jest to książka ,którą przeczytałam jednym tchem ,jestem pozytywnie nakręcona ,Moje myślenie na pewne sprawy odwróciły się o 180stopni.To cudo napisane przez Krzyśka jest niesamowite .Sam Krzysiek opowiada w niej o sobie jak to wszystko się zaczęło, z skąd pochodzi, o swojej rodzinie,kim chciał być ,jak dążył i osiągnął Swój cel.Chiałabym żeby było więcej takich  szczerych lekarzy ,którzy robią wszystko by Nam pomóc a doskonale wiem że większość z Nich patrzy by wycisnąć od Nas największą ilość pieniędzy.Doktor Gojdz to osoba z powołania,która ceni sobie Naturalność,bardzo pozytywny człowiek pełen radości która zaraża innych .Zastanawiam się jak pracoholik ,który ciągle w biegu w wyjazdach  może być szczęśliwy a On to potrafi,nie oznacza to jednak że nie ma chwil słabości, bo dokładnie opisuje historie ludzi i przeżywa ich problemy razem z Nimi a może nawet i bardziej 
Dużo można by napisać na temat tej książki, na temat cudownego Doktorka ,kochani ja Wam powiem tak książka kosztuje 50zł ,ale wydaje mi się że historie które są tam opisane i cała wiedza jest warta każdych pieniędzy dlaczego???U mnie to zadziało jak poradnik dało mi kopa do życia ,pewne kompleksy które sądziłam że mam nagle znikły .Dziękuje bardzo za książkę pozdrawiam całą ekipę no i Ciebie Krzysiu. 




SUBLIMACJA24

Sublimacja24

Witajcie kochani, chciałam Wam dzisiaj polecić stronę,która zajmuje się min nadrukami na kubkach,smyczach, koszulkach, podszewkach a nawet misiach .Zdjęcie,które zobaczycie to zdjęcie misia z moim imieniem Ania oraz linkiem do Mojego bloga .Czy nie jest cudowny??Tego pluszaka wygrałam w konkursie ,który był zorganizowany na ich stronie https://www.facebook.com/sublimacja24/?fref=ts
zachęcam do polubienia ,gdyż mają fajne rzeczy i bardzo tanie .Dodatkowo zamówiłam sobie 6kubeczków z fotografią moich pociech ,są świetne.Tutaj również kolejna stronka na której możecie dowiedzieć się czegoś więcej o firmie i o produktach ,które oferują http://www.sublimacja24.pl/ ja pozdrawiam Was serdecznie popijając kawunie w kubeczku :)


wtorek, 17 listopada 2015

strefa urody

Strefa urody Strefa Urody

Witajcie ,dzisiaj chciałabym Wam napisać o paru produktach ,które za sponsorowała właśnie DROGERIA
O firmie-

Jak wiele jest w Sieci drogerii internetowych? Trudno zliczyć! Ale zawsze jest ta jedna, którą darzy się największym zaufaniem. StrefaUrody.pl to niezwykły sklep internetowy z kosmetykami.
StrefaUrody.pl to drogeria internetowa tworzona z pasją, z myślą o swoich klientach. Ciągle mamy świeże pomysły i bardzo chcielibyśmy wydłużyć dwukrotnie dobę, by móc je dla Was wdrażać szybciej i szybciej!
Czym się wyróżnia StrefaUrody.pl spośród tysięcy sklepów z kosmetykami? Znajdziesz u nas szeroką ofertę produktów popularnych marek (Bielenda, Joko, Kindii, L'Oreal, Max Factor, Revlon, Rimmel, Bourjois, Maybelline, Adidas, Playboy, Coty) oraz tych mniej znanych producentów, które warto wypróbować. Ciągle wprowadzamy nowe produkty do oferty, by nasi klienci mogli się cieszyć jeszcze szerszym wyborem. Nie brakuje u nas produktów do makijażu oraz akcesoriów make-up, kremów do twarzy, balsamów do ciała, wszelakiego typu produktów do pielęgnacji skóry, farb do włosów i szamponów koloryzujących, kosmetyków ekologicznych, żeli intymnych, szczotek do włosów oraz akcesoriów do pielęgnacji paznokci, samoopalaczy i mleczek do opalania.
StrefaUrody.pl to nie tylko szeroka oferta, ale także ogromne stany magazynowe, dzięki którym ponad 90% zamówień złożonych do godziny 13:00 jesteśmy w stanie wysłać jeszcze tego samego dnia. Tak, wysyłka w 24h to nasza misja! Wiemy, że kosmetyk chcecie mieć u siebie jak najszybciej. Nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówień czuwa zgrany zespół, a towary są pakowane ze szczególną starannością, z którą nie spotkasz się nigdzie indziej.
W StrefaUrody.pl znajdują się kosmetyki na każdą kieszeń, a liczne promocje i rabaty pozwalają klientom częściej sięgać po produkty z wyższych półek. W koszyku możesz sprawdzić też, jakie gratisy przysługują Ci do zakupów i zawalczyć o więcej podarunków. Warto zapisać się na newsletter, by niczego nie przegapić.
Ideą drogerii StrefaUrody.pl jest uśmiechnięty klient, który chce do nas wrócić, dlatego bardzo się staramy, aby zakupy w StrefaUrody.pl kojarzyły się z przyjemnością.
Warto dodać, że StrefaUrody.pl to polska firma z polskim kapitałem, z czego jesteśmy bardzo dumni.

Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z ofertą drogerii https://strefaurody.pl/

Zapisz się na nasz newsletter

...a otrzymasz kod rabatowy na zakupy w wysokości 10zł :):)
Dodatkowo zapraszam Was ,aby być na bieżąco z Strefą Urody do polubienia stronki na fecebooku https://www.facebook.com/strefaurodypl/?fref=ts  
 A teraz pokaże Wam 4 produkty które otrzymałam 
1,Lirene podkład city Matt kolor toffe
2.Nawilżające chusteczki Cleanic
3.lakier do paznokci Joko Find color  J147
4.lakier do paznokci bUTTERFLY nr,429 
Więc zaczynamy od podkładu ,krótki opis 

City Matt
Fluid matująco-wygładzający
Perfekcyjny i matowy wygląd aż do 16 godzin.

CZY TEN KOSMETYK JEST DLA CIEBIE?


Fluid matująco-wygładzający jest przeznaczony dla wszystkich typów skóry.
Chciałabyś zachwycać idealnie matową cerą i perfekcyjnym wyglądem nawet pod koniec długiego dnia?
Fluidy nowej generacji CITY MATT posiadają doskonałe właściwości wygładzające i matujące. Specjalna ultranowoczesna technologia matowienia pochłania nadmiar sebum, a odpowiednio dobrane dodatkowe składniki pomagają zachować doskonałą kondycję i młody wygląd Twojej skóry.

Moja opinia
Moja przygoda z Tym podkładem zaczęła się chyba 9 lat temu  dokładnie w tym samym kolorze ,ale chyba nie był wtedy wzbogacony jeszcze o witaminy i buteleczka wyglądała trochę inaczej . Bardzo fajnie ,że akurat dostałam ten odcień ,gdyż uwielbiałam ten podkład i zawsze lubiłam do niego wracać :)dlaczego ?bo mój makijaż ,skóra po nałożeniu tego produktu wyglądała świetnie.Produkt godny polecenia świetnie matuje .Posiada również witaminy C i E.

Kolejne to chusteczki opis
 Cleanic Pure&Glamour Nawilżane chusteczki odświeżające do rak i ciała z nutą zmysłowych, kobiecych perfum, z dodatkiem płynu antybakteryjnego.Testowane dermatologicznie.

Moja opinia

Kto z Was nie używa chusteczek nawilżających ?Muszę Wam polecić każde chusteczki nawilżające są mega przydatne wszędzie gdzie się znajdujemy ,małe opakowanie nie kosztuje fortuny ,gdyż jest koszt koło 2-3zł.a mieści się w torebce kieszeni .ahhhh te z cleanic pachną obłędnie ja uwielbiam takie zapachy ,fajnie nawilżają .Polecam Wam wszystkim chusteczki do rąk i ciała ,ale również te do higieny intymniej :)


Następne to lakier Joko
Ogólnie to ja stosuje przeważnie tylko lakiery które zawierają w sobie odzywki i są bezbarwne ,a tu dostałam taką delikatną mięte ,kolor jest delikatny ,dwa razy przejadę pędzelkiem i doskonale kryje,faktycznie ma nowy szeroki pędzelek ,który pozwala szybko i sprawnie pomalować paznokcie.
Cena tego produktu to koszt koło 12zł.



kolejny lakier opis

Lakier do paznokci Single Butterfly

Lakier do paznokci w wersji mini pozwala przy błyskawicznej aplikacji osiągnąć doskonałe krycie oraz głęboki kolor i piękny blask już przy pierwszej warstwie.
Ultraszybki czas schnięcia: 1 min.
Sposób użycia: Aplikować lakier bezpośrednio na płytkę paznokcia lub na bazę pod lakier.






Bardzo chciałam podziękować Pani Ani ,dzięki której dostałam te produktu.ANIU pozdrawiam Cię serdecznie :)
Strefa UrodyA Wam kochani jak się podobał post ?Ja właśnie zasiadam na stronę Strefy Urody bo widziałam parę fajnych promocji takich jak
Maskara PUPA Milano Italy Diva's Lashes za jedyne 19.90.
Semilac i w promocyjnej cenie 27.99
i fajne zestawy,które można sprezentować bliskim .
pozdrawiam Was kochani . 

wtorek, 3 listopada 2015

APART NATURAL

APART NATURAL 

OD producenta;
powiększHipoalergiczny żel pod prysznic Apart zawiera naturalne prebiotyki, które odbudowują i wzmacniają korzystną dla człowieka florę bakteryjną. Wspomaga ona ochronę skóry przed chorobotwórczymi mikroorganizmami, podrażnieniami, starzeniem oraz utratą wilgoci. Proteiny jedwabiu tworzą ochronną warstwę, broniącą skórę przed niepożądanym wpływem środowiska zewnętrznego oraz utrzymują wysoki poziom wilgoci. Noni zapobiega cellulitowi oraz starzeniu się skóry oraz pomaga naprawić mikrouszkodzenia naskórka. Stymuluje podział komórek oraz zwiększa poziom ich dotlenienia, dzięki czemu skóra staje się bardziej jędrna. Chroni naskórek przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego. Mleczko owsiane nawilża i odżywia skórę. Pochodna masła Murumuru chroni warstwę hydrolipidową naskórka.

Moje spostrzeżenia ;
Kremowy żel bardzo ładnie pachnie,lekko się pieni,skóra po nim jest delikatna,pachnąca .ŻEL JEST HIPOALERGICZNY nie uczula.Produkt do którego będę powracała :)
Pojemność: 400 ml

PERFECTA BEAUTY MINERALNY ŻEL MYJĄCY Z MIKROGRANULKAMI

PERFECTA BEAUTY

Witajcie kochani ,dzisiaj przychodzę do Was z mineralnym żelem myjącym który zawiera w sobie mikrogranulki marki PERFECTA .Produkt doskonale oczyszcza naszą cerę ,doskonale również radzi sobie z makijażem.Żel ładnie pachnie,skóra po użyciu nie błyszczy się jest wygładzona ,produkt odblokowuje pory .
Składniki aktywne ;
LAPIS LAZULI -bogactwo minerałów,krzemu,wapnia i magnezu dla skutecznej i dobroczynnej pielęgnacji skóry.

Najlepiej stosować rano i wieczorem . 

ROZDANIE

ROZDANIE AVON 

Rozdanie mini !!!
do wygrania zestaw 3 kosmetyków firmy Avon.
Zasady są proste ;
1.Należy polubić https://www.facebook.com/testujemymarkiblogspotcom-1619795…/
2.Udostępnić zdjęcie publicznie
3.zaobserwować blog http://testujemymarki.blogspot.com/
Wyniki zostaną ogłoszone 4Grudnia ,
powodzenia!!!

 

niedziela, 1 listopada 2015

1 listopad

1 listopad 

Zapalmy światełko ,dla Tych co nigdy nie zostaną z Naszych wspomnień, myśli, serc...............wymazani

MYDŁO W PŁYNIE LINDA

LINDA MYDŁO W PŁYNIE

Mydło w płynie z mleczkiem oliwkowym ,które zakupiłam za grosze bo chyba za ok 3zł w Biedronce,przeszło moje oczekiwania.Myślałam ,że będzie to tani bubel a tu proszę .Mydło kremowe, bardzo ładnie pachnie ,jest delikatne .Doskonale pielęgnuje i myje dłonie.Dzięki mleczku ,które zawiera korzystnie wpływa na suchą podrażnioną skórę,pozostawiając ją delikatną,miękką.Pojemność produktu 500ml
Zawiera kompleks witamin .Zawiera atomizer co ułatwia korzystanie w codziennej pielęgnacji dłoni .POLECAM   


bebeauty sól do kąpieli

BEBEAUTY BODY EXPERT!V

Kolejna taniocha z Biedronki to UJĘDRNIAJĄCA SÓL DO KĄPIELI o zapachu lotosu.W opakowaniu znajduje się 600g a dałam za nie około 3zł.Moje wrażenie bardzo miłe,sól rozpuszcza się nadając wodzie lekki różowy odcień ,bardzo ładnie pachnie .Moje ciało po kąpieli w tym produkcie było delikatne ,lekko ujędrnione .
Kąpiel faktycznie wprowadziła mnie w dobry nastrój ,rozlużniła.Na pewno zakupie ten produkt jeszcze  ,a Wy które  przetestowaliście??