niedziela, 1 listopada 2015

bebeauty sól do kąpieli

BEBEAUTY BODY EXPERT!V

Kolejna taniocha z Biedronki to UJĘDRNIAJĄCA SÓL DO KĄPIELI o zapachu lotosu.W opakowaniu znajduje się 600g a dałam za nie około 3zł.Moje wrażenie bardzo miłe,sól rozpuszcza się nadając wodzie lekki różowy odcień ,bardzo ładnie pachnie .Moje ciało po kąpieli w tym produkcie było delikatne ,lekko ujędrnione .
Kąpiel faktycznie wprowadziła mnie w dobry nastrój ,rozlużniła.Na pewno zakupie ten produkt jeszcze  ,a Wy które  przetestowaliście??




 

4 komentarze:

  1. ja lubię tą sól bo używam jej do peelingu ciała ;)

    obserwuję i czekam na kolejne , a tymczasem zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również bym ja polubiła, gdybym miała wanne; )
    Pod prysznic sol odpada: *

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. no w sumie racja ,ale za tą cenę się opłaca :):)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.