sobota, 28 listopada 2015

Krzysztof Gojdz

KSIĄŻKA ZATRZYMAĆ CZAS 

KRZYSZTOFA GOJDZIA

Książka pt,,ZATRZYMAĆ CZAS''wysłana od Krzysztofa z autografem i wpisem SEKRETY MEDYCYNY ESTETYCZNEJ.Kochani jest to książka ,którą przeczytałam jednym tchem ,jestem pozytywnie nakręcona ,Moje myślenie na pewne sprawy odwróciły się o 180stopni.To cudo napisane przez Krzyśka jest niesamowite .Sam Krzysiek opowiada w niej o sobie jak to wszystko się zaczęło, z skąd pochodzi, o swojej rodzinie,kim chciał być ,jak dążył i osiągnął Swój cel.Chiałabym żeby było więcej takich  szczerych lekarzy ,którzy robią wszystko by Nam pomóc a doskonale wiem że większość z Nich patrzy by wycisnąć od Nas największą ilość pieniędzy.Doktor Gojdz to osoba z powołania,która ceni sobie Naturalność,bardzo pozytywny człowiek pełen radości która zaraża innych .Zastanawiam się jak pracoholik ,który ciągle w biegu w wyjazdach  może być szczęśliwy a On to potrafi,nie oznacza to jednak że nie ma chwil słabości, bo dokładnie opisuje historie ludzi i przeżywa ich problemy razem z Nimi a może nawet i bardziej 
Dużo można by napisać na temat tej książki, na temat cudownego Doktorka ,kochani ja Wam powiem tak książka kosztuje 50zł ,ale wydaje mi się że historie które są tam opisane i cała wiedza jest warta każdych pieniędzy dlaczego???U mnie to zadziało jak poradnik dało mi kopa do życia ,pewne kompleksy które sądziłam że mam nagle znikły .Dziękuje bardzo za książkę pozdrawiam całą ekipę no i Ciebie Krzysiu. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.