niedziela, 1 listopada 2015

MYDŁO W PŁYNIE LINDA

LINDA MYDŁO W PŁYNIE

Mydło w płynie z mleczkiem oliwkowym ,które zakupiłam za grosze bo chyba za ok 3zł w Biedronce,przeszło moje oczekiwania.Myślałam ,że będzie to tani bubel a tu proszę .Mydło kremowe, bardzo ładnie pachnie ,jest delikatne .Doskonale pielęgnuje i myje dłonie.Dzięki mleczku ,które zawiera korzystnie wpływa na suchą podrażnioną skórę,pozostawiając ją delikatną,miękką.Pojemność produktu 500ml
Zawiera kompleks witamin .Zawiera atomizer co ułatwia korzystanie w codziennej pielęgnacji dłoni .POLECAM   


6 komentarzy:

  1. Ooo muszę spróbować :D super wpis

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam i bardzo lubię te mydelka: *

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam i bardzo lubię te mydelka: *

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam jeszcze tego mydełka :-) Mimo, że taniutkie i dostępne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. najwyższy czas wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.