czwartek, 28 stycznia 2016

Cameron Diaz JA KOBIETA

JA ,KOBIETA

JAK POKOCHAĆ I ZROZUMIEĆ SWOJE CIAŁO 

CAMERON DIAZ

Kochani ,chciałabym Wam polecić książkę ,taki  poradnik przewodnik napisany przez piękną aktorkę,modelkę Cameron Diaz.
Książka podzielona jest na trzy części 
-odżywianie
-kondycja
-umysł 






Cameron jak chyba większość  kobiet walczyła z kompleksami ,nałogami dlatego stworzyła tę książkę by pomóc kobietom które walczą z niska samooceną,nałogami z swoim ciałem....





 CHCĘ ,ŻEBYŚ ZNAŁA SIEBIE,

SWOJĄ SIŁĘ.

CHCĘ,ŻEBYŚ BYŁA NAJSILNIEJSZĄ,

NAJZDOLNIEJSZĄ,NAJBARDZIEJ 

PEWNĄ SIEBIE KOBIETĄ,JAKĄ

MOŻESZ BYĆ.

 

 

 Książka zawiera bardzo bardzo dużo fajnych informacji ,które aktorka zawarła nie są wyssane z palca gdyż wiele ekspertów pomogło przelać na papier wszystkie cenne informacje jakie są zawarte w tym przewodniku .
Aktorka pisze jak zdrowo odżywiać się dbać o kondycję a co najważniejsze jak pokochać swoje ciało i dobrze czuć się w własnej skórze.Znajdziecie w niej tabele,wykresy informacje o produktach ,co jeść jak zmienić  swoje nastawienie i małymi krokami zacząć dbać o siebie i ciało.Cameron stała się szczęśliwą kobietą i każda z nas powinna.Książka jest bardzo ładnie wydana w twardej oprawie ,jest tylko parę zdjęć naturalnej pięknej modelki Cameron.Cena to tylko 49,90 wydaje się dużo?też tak myślałam jednak informacje w niej zawarte są bardzo przydatne ,w jednej książce jest wszystko .Ktoś kto kocha biologie chemie i anatomie człowieka to będzie strzał w 10 dlatego w szczególności chciałabym polecić młodym kobietą ,dziewczyną :)



GDY NABRAŁAM SIŁY,POCZUŁAM SIĘ TAK POTĘŻNA,TAK SPRAWNA,JAKBYM MOGŁA ZROBIĆ WSZYSTKO,CO TYLKO ZECHCĘ.I PO RAZ PIERWSZY ZROZUMIAŁAM,CO ZNACZY ZNALEZŚ SIEBIE W SWOIM CIELE.

 Książkę można zakupić min,w wydawnictwie IUVI
https://www.facebook.com/WydawnictwoIUVI/?fref=ts
http://iuvi.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.