poniedziałek, 11 stycznia 2016

Podkład Bell silky mat oraz lakier do paznokci Bell shine 

&chic

Podkład Bell numer 02 na początku miałam duże wątpliwości myślałam że twarz po nałożeniu będzie wyglądała jak maska .Zostałam pozytywnie zaskoczona ,podkład szybko zastyga na twarzy wtapiając się w koloryt skóry pozostawiając piękne matowe wykończenie.Najważniejsza sprawa to nie zostawia plam na twarzy.Jedna warstwa nałożona pędzlem wystarczy by całość  wyglądała naturalnie.Doskonale sprawdzi się do codziennego makijażu. 




  Lakier bell shine &chic 8 g z drobinkami.

Bardzo fajny lakier,kolor który kocham .Plus to piękne połyskujące drobinki,które dają świetny efekt.Dwie warstwy wystarczają by Nasze paznokcie wyglądały zjawiskowo.
Jestem mamą więc mam masę obowiązków mycie ,pranie ,sprzątanie lakier po 3 dniach zaczął delikatnie odpryskiwać na końcach paznokci .







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.