piątek, 19 lutego 2016

ENCANTO DO BRASIL prostowanie

ENCANTO DO BRASIL prostowanie włosów keratyną

Kochani od dziecka miałam włosy podatne na kręcenie się,zawsze marzyłam by mieć proste,zazdrościłam koleżanką,które z kolei chciałaby mieć kręcone,by uzyskać efekt prostych włosów stosowałam prostownice,która doprowadziła moje włosy do fatalnego stanu.Możecie sobie ino wyobrazić jak wyglądały ,nie dość że spalone rozdwojone przez środki rozjaśniające to jeszcze prostownicą doprowadziłam je do okropnego stanu.Dlatego prostownica wylądowała w koszu!Dlaczego?gdyż w końcu skusiłam się na keratynowe prostowanie włosów.Efekt przeszedł moje oczekiwania ,jestem szczęśliwa posiadaczką prostych gładkich włosów,które bez problemu rozczesuje ,które się nie plączą i nie puszą .Wyglądają na zdrowe,mają piękny połyski są mocniejsze to wszystko zasługa produktom ENCANTO ,które zakupiłam z strony internetowej na fcb https://www.facebook.com/ENCANTO-DO-BRASIL-prostowanie-w%C5%82os%C3%B3w-keratyn%C4%85-152769274783870/   ,która ma swoje produkty wystawione na allegro http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=20473975   Obsługa bardzo miła ,natychmiastowa realizacja zamówienia ,były u mnie już następnego dnia ,w skład wchodziły 3 produkty firmy Encanto potrzebne do przeprowadzenia zabiegu takie jak;
CLARIFING SHAMPOO 100ML
STRAIGHTENING TREATMENT 100ML
POST-TREATMENT CONDITIONER 100ML
Maska na twarz
rękawiczki
ulotka z bardzo dokładnym opisem
http://allegro.pl/encanto-prostowanie-keratyna-100ml-gratisy-24h-i5611836421.html  

Cena produktów jest niska gdyż taki zestaw kosztuje 115złi w moim przypadku została mi połowa produktów ,dzięki czemu będę mogła wykonać zabieg ponownie ,ale to dopiero za parę dobrych miesięcy ....
Polecam te produkty w 100% ,za 4 miesiące powrócę ponownie z postem by pokazać jak długo efekt utrzymuje się na włosach .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.