niedziela, 6 marca 2016

BOCHNIA SPOTKANIE BLOGEREK

SPOTKANIE BLOGEREK 

Kochani
W piątek 4 marca w restauracji Sąsiedzka  w Bochni odbyło się spotkanie blogerek.



O godzinie 10 spotkałam się z  organizatorką Moniką ,która prowadzi bloga http://todoarmo.blogspot.com/2016/03/gdybym-nie-zrobia-z-taty-astronauty.html
bardzo sympatyczna kobitka ,nawet nie wiedziałam że mam w okolicach takie fajne osoby ,które prowadzą blogi.O godzinie 11 zjawiła się jeszcze czwórka dziewczyn,zaczęłyśmy plotkowanie przy kawuni.Punktualnie o 12 godzinie zaszczycił nas swoją obecnością Pan Jacek  z Fabryki Polskie Świece light https://www.facebook.com/FabrykaSwiecLight/?fref=ts
przywitanie zaczął bardzo miłym akcentem obdarowując każdą z nas różą.
Niesamowita prezentacja zaczęła się od cudownych zapachów unoszących się w powietrzu opowieści Pana Jacka ,kocham takie klimaty .Mogłyśmy dotknąć powąchać te pachnące cudeńka.





 Po prezentacji miałyśmy jeszcze sporo czasu sobie pogadać pośmiać się porobić zdjęcia.Na koniec organizatorka Monika zaczęła rozdawać upominki,które przekazały firmy by nam umilić ten dzień Była tego masa.Chciałam podziękować wszystkim dziewczyną które poznałam, Panu Jackowi ,organizatorce ,Pani kelnerce za bardzo miłą obsługę .Spotkanie było niesamowite ,idealnie zaplanowane .



pyszności z restauracji





Serdecznie chciałabym podziękować kwiaciarni

https://www.facebook.com/FloraQueenPL/?fref=ts

kwiaty były prześliczne



Serdeczne podziękowania dla niżej podanych Marek .






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.