środa, 30 marca 2016

TWOJE -KOSZULKI.PL

TWOJE -KOSZULKI.PL

 Chciałabym Wam polecić stronę http://twoje-koszulki.pl/

https://www.facebook.com/twojekoszulki/?pnref=story

na której znajdziecie super koszulki z nadrukiem ,ale też bluzy, t-shirty,torby oraz kubki  wszystko oczywiście z nadrukiem takim jak oferuje strona ,lub własnej wizji.Pokaże Wam koszulkę ,którą otrzymałam od miłego  właściciela firmy pana Dominika Wypych koszulka była u mnie błyskawicznie drugiego dnia.Oczywiście wybrałam napis ,który od razu wpadł mi w oko i dokładnie z takim samym nadrukiem dotarła do mnie .

Koszulka jest koloru białego z czarnym nadrukiem ,milutka w dotyku ,doskonale się ją nosi ,100%bawełny.

a aaaaaaaaaaaa co będę się rozpisywać na zdjęciu zobaczcie sami że jest genialna 



 JUŻ MAM NA OKU T-SHIRTY ,KTÓRE MI WPADŁY W OKO.

Dziękuje panu Dominikowi ,za koszulkę.

Jak tylko wyzdrowieje pojawi się więcej zdjęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.