wtorek, 17 stycznia 2017

DONEGAL

DONEGAL

http://www.donegal.com.pl/ 

Lakier do paznokci o pojemności 6 ml numer 7104 mający intensywny żywy cudowny czerwony kolorek,dla odważnych kobiet .Lakier już po pierwszej aplikacji kryje płytkę paznokcia,na której utrzymuje się u mnie ok tygodnia .


Aplikator do podkładu.

To jest chyba moje odkrycie,coś cudownego co sprawiło że mój podkład rozprowadza się szybciej a dzięki gąbeczce produkt jest równomiernie rozprowadzony .Cudowny produkt i ten pink color ahhh....

Płatek do mycia twarzy.

Kolejne odkrycie,ostatnio do mycia używałam specjalnej ściereczki,do póki to różowe cudo nie wpadło w moje dłonie.Dzięki temu płatkowi moja skóra ,twarz jest dobrze oczyszczona a dzięki tym malutkim ząbkom nie tylko umyta ,ale i także wymasowana .


Tarka do czyszczenia pędzli.

Do tej pory jedyne czego używałam do mycia mych pędzli był płyn micelarny lub mydło .Chciałam Wam polecić tę tarkę do czyszczenia pędzelków,z pewnością zobaczycie różnice a mycie pędzelków stanie się przyjemnością dzięki współpracy z tym różowym cackiem .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.