środa, 8 marca 2017

spotkanie blogerek 7 marca 2017

Spotkanie blogerek

https://www.facebook.com/restauracja.sasiedzka/ 

Witajcie kochani ,dnia 7 marca w Bochni odbyło się spotkanie blogerek  ,które organizowała super kobitka Monika z bloga 

Monikę poznałam rok temu również na spotkaniu z okazji dnia kobiet jest to mega kobieta szczera otwarta pogodna kiedy trzeba to poważna taka do tańca i do różańca.

W evencie miało brać  udział 8 osób ,niestety dwie nie dotarły ,ale mimo to bawiłyśmy się świetnie .Jestem szczęśliwa że zawarłyśmy nowe znajomości bo w końcu super jest poznać nowe osobowości, zwłaszcza że można było pośmiać się pogadać o wszystkim i nie czuć się skrępowanym.Towarzystwo było bardzo super ,kobitki na luzie tryskające energia humorem .Spotkanie odbyło się w restauracji Sąsiedzka o godzinie 10  a skończyło o 14.Szkoda ze czas tak szybko zleciał ,,,,Monia nie byłaby sobą jakby Nas wypuściła z pustymi rękoma ,razem z Ewą cudowną zwariowaną kobitką którą również bardzo lubię i znam rok czasu ,zasypały Nas wspaniałościami od marek które zgodziły przekazać Nam swoje produkty do testów.

A spotkaliśmy się z ;

Organizatorka Monia  <3





 Ewa http://evikomentuje.blogspot.com



Chociaż pierogi z mięsem  były 
dobre :)


Tym razerm obsługe mieliśmy fatalną niebawem bym tą restaurację traktowała jak sklep samo obługowy ,szarlotka zimna zamiast kawy po turecku dostałam cappucino itd ,ale mniejsza ważne ze wróciłam szczęśliwa z pozytywnym nastawieniem do Was mam nadzieję ze się jeszcze będzie dane Nam spotkać przy kawie :)

 Wróciłam do domu z wypchanym po brzegi bagażnikiem do samego wieczora wąchałam miziałam się tymi wspaniałościami którymi pochwalę się już jutro .


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.