czwartek, 20 kwietnia 2017

lakier do paznokci VIPERA COSMETICS

lakier do paznokci VIPERA COSMETICS

Miałam już masę różnych lakierów do paznokci ale żaden mnie jeszcze tak nie rozczarował jak właśnie ten.Lakier znajduje się w fajnej poręcznej buteleczce od razu co mi się rzuciło to piękny kolor ala miętowy i na tym koniec,gdyż żeby otrzymać taki efekt na paznokciach musiałabym dać co najmniej 3 warstwy ,które po pierwszym myciu naczyń odeszły z płytki paznokcia.Jedna warstwa lakieru również mnie nie zadowala ,ponieważ kolor wychodzi nijaki z smugami-prześwitami.Marke Vipera znam i używam ich produktów i do tej pory byłam zadowolona ,ale tegoż o to lakieru nie zakupie gdyż u mnie totalnie się nie sprawdził.

 


 

Lakiery mogłam przetestować dzięki

https://www.wizazsklep.pl/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.