wtorek, 18 kwietnia 2017

MARION naturalny olejek makadamia

MARION naturalny olejek makadamia 

Kochani teraz o 100%naturalnym olejku do włosów ciała twarzy z orzechów makadamia .Produkt ten znajduje się w buteleczce o pojemności 25ml z pompką która ułatwia aplikacje .Zapach jest delikatny lekko słodkawy- powiew orzeszków .Ja stosowałam ten olejek tylko na włosy a dokładnie na końcówki które mam bardzo zniszczone wysuszone z powodu farbowania ,ale dzięki temu produktowi ułatwiło mi to rozczesywanie mam wrażenie jakby włosy stały się grubsze mocniejsze bardziej nawilżone i odżywione ,dajcie znać czy Wy macie takie same wrażenia?

http://marionkosmetyki.pl/#

 

 



Linia olejków zainspirowana ekologiczną pielęgnacją. Olejki są wielozadaniowe, 100% naturalne przeznaczone do pielęgnacji włosów, twarzy i ciała.
Olejek z orzechów makadamia pozyskiwany z drzewa Macadamia ternifolia.
Zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, składniki mineralne, a także witaminy A, B i E. Ma zbawienny wpływ na ciało, skórę i włosy ze względu na wyjątkowe właściwości regenerujące.
Idealny do skóry suchej, wrażliwej, podrażnionej. Skutecznie chroni komórki skóry przed utlenieniem i zniszczeniem przez warunki zewnętrzne. Działa nawilżająco, wygładza i poprawia elastyczność skóry. Idealnie nadaje się do regeneracji wysuszonych, zniszczonych i łamliwych włosów. Produkt wzbogacony został o olejek słonecznikowy zawierający odmładzającą witaminę E i odżywcze kwasy tłuszczowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.